Apr 7, 2012

Ice-breaking Part 2

Ok last entry aku dah cerita serba sedikit pasal background aku. So sekarang boleh laa aku mention pasal kengkawan baik aku yang selama ni banyak bantu aku, bagi kegembiraan yang extreme dalam hidup aku dan mengajar aku erti kegilaan (bukan kegelian) yang awesome! Let's begin...




Mari berkenalan kengkawan sekalian. Yang tengah tu Anis. Dia antara kawan terlame aku laa since primary school kat SK Methodist Tanjong Malim. Yang kanan tu Shasya, kitorang kenal start aku pindah SK Tanjong Malim. Dorang sangat cool dan kelakar kot! Like seriously aku membesar ngan depa ni. Zaman hingusan aku diluangkan bersama dorang. Kira bila jumpe sekarang ni boleh belagak dah matured laa. Dulu-dulu ntah pape je perangai. Heeee~ Ok next.




Kiri dan kanan aku tu, Yanti dengan Topek. Dua-dua aku kenal kat teknik dulu. Kira yang kat teknik aku still keep in touch dengan dorang ni laa. Ouhh saya sangat rindu anda berdua :( Terima kasih sebab selalu ada di samping aku time aku jatuh. Korang buad aku bangkit semula. Sayang korang!




Mereka ni laa yang selalu ada dengan aku time aku mula jejak kaki kat UiTM masa diploma dulu kala. Dari kanan, Ina, aku, Yaya dan Sya. Kitorang roomates yaww! Ina ni roomate aku time kat teknik jugak. Same macam Yanti. Tapi sekarang dah degree masing-masing bawak haluan masing-masing. Jarang contact tapi still keep in touch laa. Hope you guys (patotnye girls laa kan) berjaya sampai grad degree korang okayyy!





Finally jumpa jugak gambar kita bertiga. Ni je yang dapat. Muka gelap gila. Haha. Ni Fatin dengan Ika. Dorang ni roomates aku masa sem 1 sampai laa sem 4. Dorang sangat sporting! Start kenal depa-depa ni laa aku gila tengok Gossip Girls! Banyak persamaan jugak kitorang ni. Paling penting Fatin yang rekemen kat aku pasai SHAWL. Tenkiuuuu! 




OHEMJAYY! Tidak akan aku lupakan engkau wahai Nuri a.k.a Yee Nunaka. Dia ni sangat gila kentang tapi comel alolololooooo :) Kitorang kenal rapat masa praktikal kat UPM dulu. Kitorang jugak 1 batch yang sama kat UiTM masa diploma. The coolest thing about her is her randomness. Since dia start berkecimpung dalam dunia makeup2 ni, baru aku perasan muka dia ada iras-iras Anne Ngasri waa cakap luuu. Tak tipu!  




Ohyeahh ini dia kengkawan aku yang gila dan sewel-sewel comel. Mula dari kanan:


Sarah - nampak tough dan macho tapi penakut nye alahai, paling bijak bagi aku.
Skip yang tudung biru tu. AKU.
Baiti - fanatik gila kaler PINK. ape saja asalkan PINK. Manja, comel dan rajin study.
Suri - Suke bajet comel even aku tau dia memang comel pon. Kelakar, sporting dan gila.
Nadh - Suke berletiaqq potpetpotpet tak berhenti. Dia paling banyak cakap sekali. Muka otai tapi dalam hati ada taman. Wahhh~ Sangat friendly, garang dan cakap laju. HAHA


Kitorang housemate sejati sejak futher degree kat UiTM Arau. Ke mana-mana je berlima. Maybe ramai kawan lain cakap kami ni geng bermasalah, kaki gadoh, suka cari pasal ke ape, biarla orang nak kata apa kan. Aku just boleh cakap, aku bangga dan bersyukur dapat kawan macam korang. Muahhhh2! :D


Mereka antara kawan terbaik aku. Sekian.

No comments:

Post a Comment