Dec 31, 2013

Azam Tahun Baru

Assalamualaikum.
Tak banyak yang boleh aku kongsikan sepanjang tahun 2013 ni melainkan badan yang makin bertambah chubby chubby dan chubby lagi. Pada yang baru kenal mungkin kata tak gemok. Mungkin patut di-reveal gambar dulu dengan sekarang. Patut ke?

Okay dimulakan dengan sekolah menengah.

2007


2008



Zaman diploma.

2008



2009

2009

2010

2010



2011

Degree pulak.

2011

Betul laa kata orang, kalau putus cinta confirm kurus. Gila kecik lengan guaaa! Rindu gila kat lengan tuuuuuuu.. :'(

2012



2012

Pertengahan 2012 still kempis lagi perut aku. Aku merindui mu perut tanpa lemak. Serius! Double chin pun takde lagi.

2012



Dan bermulalah detik penggemukkan mendadak pada penghujung 2012 sampai lah 2013 (sekarang). Tak tahu lah apa puncanya.







Erkk! Tudia pipi selambak dah muncul. Semakin bulat.








Lengan aku semakin 'tough'. Damn!




Gambar latest. Disember 2013.



Makin sihat gini sebab bahagia laa kot. Haha.. Jawapan klishe. Mula-mula perasan comel laa kot bulat sana sini. Cam doremon. Lama-lama bila berat 50an nak cecah 60an baru laa nak gabra mentadak mentadu.
Disebabkan BMI aku dah over weight, aku akan letakkan 'NAK KURUS' dalam list AZAM 2014 aku. Hewhew! Mungkinkah terjadi? Tunggu 2014 nanti.


Selamat tahun baru. 
Welcome 2014! 


p/s: Gambar-gambar ke-debab-an aku untuk entri ni ekslusif gila kot sebabnya mana pernah aku expose kat facebook, twitter, etc. Aku nak upload pun pilih yang nampak slim (sebab efek kamera) je kot. :D








2 comments: