Dec 24, 2012

Cerita 2012

Rasanya dah boleh start countdown untuk tahun baru kan. Lagi 6 hari!! Kena terima kenyataan nak melangkah ke 23 tahun. OMG OMG!! Taknak pon kena bagi nak jugak. Well, banyak benda yang aku lalui sepanjang tahun ni. Hidup yang macam roda, tak selalu kita ada kat atas. Kadang-kadang kena rasa macam mana duduk kat bawah. Dari situ aku banyak belajar. Actually nak share banyak photo of the year lahh kengkononnya. Tapi disebabkan laptop ACER dulu dah rosak, sodeyhhhh!!~~ banyak gambar yang tak dapat diselamatkan, so aku upload mana yang ada je lahh. Maybe aku kena buad entri lain-lain untuk menyenangkan diri sendiri. Tersangatlah pemalas nak manage blog sendiri. Hakikat, aku tidak sempurna. Harap dimaafkan. Ikuti entri seterusnya okayyy! :)



No comments:

Post a Comment