May 24, 2013

Why I like 9GAG?

9GAG? Apa tu? Sejenis kuih kah? Ohh tidak.com! 9GAG ni satu website yang mengumpulkan gambar-gambar dan video menarik, yang lain dari yang lain. I mean, kelaka tapi sinis atau sarkastik. You know what I meant by sarcastic? Memerli. Makan dalam. Ada gambar-gambar pelik, yang awesome, unexpected, yang memberi motivasi, kreatif, photoshop yang sangat failed, kelaka-kelaka bodooo pun ada. Pendek kata, aku sangat suka usha-usha 9GAG bila aku rasa nak gelak sorang-sorang lepas otak dah tepu dengan test dan assignment segala bagai *tepu lah sangat padahal baru study 1 jam*. Anyway, gelak kecil je sebenarnya, tapi boleh release tension. Korang boleh beza kan gelak kecil *hahaha..* dengan gelak kaw-kaw *WAKAKAKAKAKA..*. So aku nak kongsi sikit gambar dari 9GAG yang aku rasa awesome. 








kalau hari Isnin di-describe-kan sebagai manusia,






Kreatif! Diperbuat daripada tayar.


Coverphoto dari FB yang kreatif.



The latest aku jumpa. Paling ridiculous sekali. HAHA!



Subhanallah. Cantik mata ciptaan Allah.

Ni antara gambar yang aku rasa menarik. Kadang-kadang aku  tengok gambar sarkastik tu, aku akan bermonolog sendiri 'A'ahhh laaa.. memang betol aku macam ni.' Tak pon, 'Ada jugak ye manusia macam ni..' Tak pon, 'Bangangggg!' HAHA.. Kelakar tapi logik.

Kalau nak tengok lagi, klik sini, 9GAG ataupun Twitter 9GAG.

Ketawa banyak-banyak! :D
















No comments:

Post a Comment