Feb 27, 2013

Thank You

Hye! Entri kali ni sebenarnya aku nak share salah satu lagu yang aku cukup suka. Lirik dia bermakna, tak merapu, penyanyi dia comel, dan yang paling penting lagu ni sedappp! Confirm lah aku akan share lagu yang sedap kan. Simple but nice. Tak percaya sila amati bait-bait lirik lagu ni.


Tidak pernah ku rasa perasaan yang begini

Tulus tuk mencintaimu

Semua kerna dirimu ku berubah
Hidup kini penuh dengan senyuman

Oh sayang datanglah ku inginkan dirimu
Dekatlah padaku ku rindukan pelukmu

Terima kasih atas segalanya
Yang telah kau beri amat ku hargai
Semua ku simpan di dalam hati
Penuh riang tawa mesra
Terus terukuir di hati

Siapa sangka kan bahagia
Bila dulu pernah luka
Cinta datang tak diduga
Bawa hingga syurga..

Dari kiri - Anas, Neeta, Patrick

Group Iamneeta ni dikenali dari youtube. Aku cukup kagum dengan vokalis group ni. Nama dia laa Neeta tu. Siapa kata orang hitam manis ni tak comel. Comel kot! So ini adalah artis kelahiran youtube kedua yang aku kagum bakatnya selepas Najwa Latif. All the best untuk korang. Teruskan perjuangan. Harap-harap sangat satu hari dorang buad performance kat UiTM Arau sebab dorang ni selalu perform kat campus. Teringin nak tengok depan-depan. So that's all yang aku nak kongsi. Jumpa di lain waktu okay! :) 

No comments:

Post a Comment